onsdag

image456

Nä va trött jag är. Har stått och skurat en hel box nu från 8 30 tills 13 30. Har ont i varenda muskel. Men nu är det gjort! Och bara för att jag är klar nu så försvann solen. Men men jag ska ändå snart jobba  med mitt projekt.

I kväll så ska jag göra upp ett schema till våran fest. Månadsvis, det är bra. Från lokal, mat, bröllopsårta, musik, inredning, klänning+håruppsättning mm. (bara bröllopsfest, vi är redan gifta)

Vet ni en sak, våra grannar har en sån där telefon som gör att när det ringer så ringer det inte bara inne. Alltså alla grannar får höra när det ringer.*suck* Från morgon till kväll. Alltså, i bland blir jag så irriterad att jag vill gå över och svara. Eller nä, jag känner dem inte så bra. Men har bra lust.

Kram Jen

Kommentarer
Postat av: maria

härligt att du hittat en jacka, själv letar jag efter en i fuskläder som är snygg

2007-08-22 @ 15:42:44
URL: http://mariasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0