oväntat

Vid 14 tiden så kom jag på att jag skulle ta ut min sportbil och åka till Oxelösund och möta upp papi, älsklingen och systern. Jag jag brummade i väg utan körkort, för den är i min andra bil. *suck* som är på service. Papi och älsklingen fick vänta ett bra tag i Södertälje för att få slussa, så då blev det en tur in till Nyköping. Jag gick in och sa hej i butiken och lånade toalettten. Intressant va?  Jag hittade en jacka också, men den får ni se i morgon. Jag är så trött nu. Jag körde nerkabbad nästan hela vägen men blev välkomnad av regn av Nyköping. Papis och mamis nya båt är jätte fin men att den ligger nu bredvid deras gamla båt gör att man vågar inte riktigt tycka om den ordentligt än.  
Är det massa stavfel så skyller jag på min trötthet.
Hoppas att älsklingen kan fixa så att mina mobilbilder läggs in i datorn. för där finns dem bästa bilderna.

God natt på er

En bild älsklingen tog från  flybridgen under färden.
image468

Kommentarer
Postat av: helena

tack för söta kommentaren gumman!

2007-08-25 @ 08:31:40
URL: http://helenagranby.blogg.se
Postat av: R

Jag hade en skön och bra dag i går. Visst är bilden fin som jag tog? Bilden tog jag innan Oxelösund.

2007-08-25 @ 09:51:46
Postat av: Maxmolly

Thank you for producing such a down to earth site.

2008-09-11 @ 11:28:45
URL: http://maxmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0