Inredning

Mina föräldrar har en del  saker från Kartell  i sin inredning. så himlans snyggt! Färgade plexi är som färgad hårda godisbitar som är upplysta av en spått.
Min mami har en sån otroligt fin och påkostad smak. Det roliga är att i Thailand så har det inrett en liknanade smak som här hemma. Jag tycker att det är otroligt att det har letat  sig fram i djungeln efter designade saker i Thailand. Tro mig, Thailändarna där nere har INTE samma smak som länderna uppåt. Bara en sak, i köksväg är allt enkelt och köksluckorna oftast i en mörk träfärg. Eller förästen allt ska vara så enkelt som möjligt. Min mami och papi vill ha vitt vitt vitt.
 Ja nog om det.

En sån här lampa ska jag köpa till matrummet.
image216 
De här stolarna är så snygga. Inget man sitter i. Min mami har den röda. 
Jag kallar den porr-röd för den går lite i rosa.
Men det är inget jag säger högt till mami om hihi. image217
Jag skulle vilja ha en sån hemma hos oss, men i genomskinlig färg, tror jag.
Men just nu kommer jag inte närme en sån än hos mami.

Åh nu börjar ju Project Runway. Måste rusa.

Puss Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0