Kattungar och srivbord

Har precis kommit hem från min bror. Helt oväntat så hade han och sambon köpt 2 katter.
Två jätte söta små varelser. En kort och en långhårig. Det klassiska, vi skulle bara ha en,
men hennes  syster var så söt så vi tog med oss  den andra också.
Försökte fota dessa tussar men det är ju inte så lätt.
 Kattungar har ju så mycket att undersöka.
 
image121image122

Sen var jag inne i ett av deras barnrum.  Barnen hade fått ett varsitt nytt skrivbord. Det var verkligen ett sånt skrivbord som jag kan tänka mig. Jag sitter nämligen i soffan när jag syr och ritar. Nu är ju soffan lika hög som soffbordet så man blir rätt stel. Jag trotsar att sitta där då jag vill oftast höra och se tv samtidigt. Så skulle vi köpa ett liknande srivbord så skulle det lösa många problem. Inga irriterande papper, trådar, pennor  ja allt det det där som irritera min älskling.
 
image123

I stället för fula skrivbordslådor så har den fack.

Nä nu ska jag gå och äta lite smörgåstårta och ge lite tid åt min älskling.

Puss Jen



 


Kommentarer
Postat av: Akinnah

Men guuud så söta kissekatter! :) // Annika

2007-07-09 @ 16:14:56
URL: http://akinnah.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Sååå söta!

2007-07-09 @ 19:21:26
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Yesterdaystargateinfinity

I really enjoyed my visit. A great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0