Kylskåp-ingen matlagning

Då kylskåpet är trasig blir det ingen mat. Det är ju skitbra, ska  ju ha folk hit på Lördag. (arg) Folket måste ju tro att vi drar med världens rövarhistoria. Jaha elektriken sa att vi måste byta kretskort och kan bli lite dyrt. Han skulle ringa oss när vi kan köpa kortet för han måste beställa kortet först då de inte finns på lagret. (arg igen) Så då alltså kan vi inte äta som vanligt. Min dag börjar jag med en smoothie + knäckebröd med smör och korv på.  Hoppas att de ringer innan helgen. Annars kommer jag att synda på Mcd och det vill jag INTE!!!!
Nog me de!

Jag tyckte så synd om mig i går då med kylen så jag köpte lite tidningar med mig hem som jag kan drömma mig bort i.
Även munkar och en vattenmelon.


image168

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Åhh..trist med kylen..bra med massa tidningar iaf :)!

2007-07-12 @ 15:57:03
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0