Tack alla



Blogg.se är knasig i dag.

Jag kan inte lämna kommentaret till vissa bloggare. Vill ju tacka er
som har grattat mig 
och så vill jag ju titta in för att se vad ni har pysslat med i dag. SUCK
Hoppas att det funkar ordentligt morgon.

I dag har jag bara slappat. En sån där riktigt skön slapp-söndag. Älsklingen där i mot har jobbat.
Det har blåst som bara den här i dag.  Som typ när man tycker att nu blåser vintern ut på våren. Hoppas att värmen kommer snart. Det var så många som klagade förra året då vi hade så himlans varmt så nu ni, klaga inte nu när värmen kommer.

i morgon ska jag göra en del saker. Jobba med mitt lilla projekt och så ska jag röjja lite här hemma. Typiskt mig, göra allt sammtidigt. Det är inte ett dugg effektivt som man tror. I bland blir det bara en salig röra av allt.

Så nu ska jag återgå till tv. Jag hoppas att blogg.se funkar som det ska i morgon.

image190image191

Dessa kläder har jag bara rört mig i i dag. Myskläder med mina älskade rosa tofflor och sen mina ridkläder.
 Våran lilla myskille Lukas är med också på högra kortet.

Puss Jen

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Så jobbigt när bloggen krånglar..

2007-07-15 @ 22:10:15
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Emma

såg att du hade en liten chihuahua där bakom på bilden. söt :) har också en liten som fick valpar igår, de är jätte söta :)

2007-07-15 @ 22:46:04
URL: http://diphthong.blogg.se
Postat av: helena

nej Project Runway var inte igår, jag ser avsnitten i förväg ;)
ja vi får se hur det går med ateljén, eftersom den kanske är för dyr för oss just nu. vi har båda nyss börjat jobba och vet inte vilken lön vi kommer att ha. men jag hoppas att det löser sig :)
nu skiner solen lite - äntligen! idag jobbar jag ett skönt pass (13-17). Då hinner jag sy både innan och efter jobbet. Kram på dig!

2007-07-16 @ 08:34:10
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0