Anton och Lukas

Anton och Lukas letar skugga.

Just nu är det 30 grader varm.

R är på jobbet och gör något som jag inte fattar. Han skulle komma hem till 15 00 Men det är som vanligt. Han kommer när han kommer. Jag älskar han ändå.


image41image43image42


Jag ska försöka plocka och grejja lite nu här hemma innan jag drar till stallet. Hästarna står inne nu och tack gode gud för det. Puzzle går i en hage som inte har så mycket skugga, så jag får åka ut på luncherna och ta in han när det är så här varmt ute. Jag tror att det blir en sväng i skogen. Men dessa jäkla mygg.......

Puss Jen

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka sörnosar du har :) man blev lite halv döv på tåget.

2007-06-10 @ 17:54:56
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Helena

Så du är oxå från katrineholm, har stött på några till via bloggen. Kul men man vet ju aldrig vilka man känner igen är när man inte ser bilder.

2007-06-10 @ 20:05:34
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0