Blythe dockan

image35image33

Blythe dockan är inne och hello Kitty ute
sägs det. Hos mig kommer alltid Kitty vara inne men enligt Japan och resten av vår värld så är  det så. Dockan är super gullig. Diggar den verkligen. Stora ögon, roliga och snygga outfits och mycket frisyr.  Som jag har hört mig för just nu så kan man bara få tag på dem genom tradera eller ebay. Ja om du inte vill resa då förstås. Hoppas hoppas att dem kommer snart till Sverige för jag kommer att köpa många av dem och ha dem som sammlarobjekt. Älskar allt som är gulligt och Japan. Någon gång i mitt liv så ska jag ta mig dit.

image34

Så helt underbara helt änkelt. Hm jag ska ta mig en titt på tradera nu. /Puss

Kommentarer
Postat av: Karlhilde

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2010-11-22 @ 08:13:05
URL: http://karlhilde.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0