Kvantum

Vi lät hundarna få springa av sig lite på ett jätte stort gräsområde.  Alltid lika kul att få springa och jaga varanda. Och fort går det. Detta kort togs vid ett annat tillfälle men ser ungefär ut så här. Det är svårt att fånga dessa söta små varelser i bland när man ska fota dem i den farten.

image104
 
Sen åkte vi till Kvantum för att köpa kvällsmat. Det blir grillat kött och kokt potatis från köksmästaren R. Jag själv kan bara laga vissa rätter, låtsas så i alla fall.  Det är rätt skönt att bli serverad. Usch så det låter.
Men ärligt så kan jag inte grilla. Det ända jag grilla om jag så måste är  dessa. Och det ska jag göra nu, nu när det är fart på grillen.

Köpte med mig lite mer saker från kvantum  Mysfaktor i hög nivå

Så gott folk ha en trevlig fredagskväll. Puss Jen


Kommentarer
Postat av: Nina

ja det ser för taskigt ut =/

2007-06-29 @ 22:24:33
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: Helena

Ha en mysig kväll.
Söta vovar

2007-06-29 @ 22:38:36
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0