Lördag 16/6

Var förbi mina föräldrar för att hämta vaniljteat som jag fick av min moster.image58 Som tack så köpte jag en mirandanalle. De är så fina, har 2 st själv. Det är alltid lika kul att träffa min moster och hennes sambo. De kommenterade där hemma att jag pratar väldigt högt. Jag vet och jag kan inte sluta med det. Det känns liksom som att jag måste överrösta mig själv för att de ska höra vad jag säger. Hm......... diskutionen kom upp att jag kanske kan höra lite illa.

Jag älskar ju allt  gulligt och söt,
så jag kunde inte motstå att köpa mig dessa saker från Åhlens.
      
Boxarna är perfect att ha till alla mina bilder som jag river ut från alla mina stackars tidningar. Funderar på att köpa mig 2 st till. Men i vita, kan bli bra med lite kontrast. Almanackan var bara för söt. Inget behövande men kostade inte så mycket så. Kanske kan jag ha den som stallalmanacka. Ja det får det nog bli.

Tänkte gå ut nu på tomten en stund. Hörde att det nalkas regn i morgon.

Puss Jen


Justin Timberlake - LoveStoned (Full)
Uppladdat av yardie4life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0