Midsommar

Midsommarkvällen då.
Ja den var trevligt god mat, trevligt sällskap, spel och goda drycker. Mot slutet så började det att spåra ur, men inte på vår fest utan hos ett par tjejer som hade fest. Deras mamma hade åkt till Spanien på semester och måste helt klart galet litat på sina döttrar att det inte skulle bli någon fest. Jag säger att de var barn för det var de. 14 åringar och uppåt, skrek, bråkade och var på lyset. Kastade ner massa flasker och burkar från balkongen. Slog sönder rutor och tog saker från deras grannar. Höjden av det var en tjej som kom nerrusande från lägenheten och satte sig och kissade mitt framför oss och visade hela sitt paket. Sen sprang hon där ifrån. Blondisen tänkte  INTE alls. Det kallar jag barn. Till och med polisen kom. Okej nog om det
Våran fest var lugnt, mysigt, gott och super trevligt.

I dag är man lite sliten. Jag drack inte så mycket alls, det kan man inte säga om R. Halva dagen har jag nog spenderat i min säng. Jag läste slut på image53 den var lika bra somimage54 Det rann till och med en liten tår ner från min kind. Så nu är det frågan om vad jag ska läsa här next.

Rihannas nya låt Shut Up and Drive. Är rätt, inte lika bra som Umbrella. men kansle växer så.



Kommentarer
Postat av: Melvinmargit

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2009-06-25 @ 08:58:35
URL: http://melvinmargit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0