Tisdag

I dag har jag varit så himla duktig. Vad jag tycker i alla fall. Jag har jobbat med textning, klippt våran gräsmatta som är STOR och sen har jag varit ute hos puzzle. Han blev skodd och sen blev han longerad. Folket i stallet pratade om oväder och skyfall, så han fick stå inne med några andra damer i natt. Än så länge har jag inte sätt något. Men det kommer väl i natt så jag inte kan sova. Stackars R i så fall. Kan jag inte sova så klänger jag på han och har han riktigt otur så tar jag mig en pratstund också. En dum ovana som jag inte kan få bort. Det är ju bara att ge tillbaka.
Fy bubblan vad jag är sugen på något gott. Försökte med att fråga R lite gulligt om en hamburgare från mcd, men det avböjde han ganska så snappt. Lika bra det för jag ska försöka gå ner lite till. Han ville bara mitt bästa.


image87 
är han inte gullig min ena plutt så säg? Får han inte komma upp till matte så räcker det med att få vara nära mina toffler i alla fall.

Är så himla lässugen nu så jag har börjat att läsa Singel på nytt. image85 Kanske lite dumdristigt att läsa en sån bok nu när jag är ganska nygift. Men men....
Det är samma författare som har skrivit bokenimage86 Läste den när jag var i Thailand och den var mycket roande.
Det får bli adlibris beskrivning då jag jag inte orkar skriva något själv just nu.

Beskrivning:
   Glitter och glamour, champagne och Chanel... Låt dig förföras av denna smygtitt in i en värld av lyx och flärd där New Yorks rika och bortskämda societetsflickor, Park Avenue-prinsessorna, lever. Följ deras vilda framfart i jakten på den stora kärleken, dvs en PH (Prospective Husband) och de perfekta Chloéjeansen (à 3 000 kronor paret).

Nu ska jag gå och se vad som är på tv. Puss Jen

Kommentarer
Postat av: Sarah

vilken liten gobit du hade!
böcker är skoj.. jag har sånna läsar perioder. är i en nu:-)

2007-06-27 @ 12:06:49
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Helena

Vad ducktig du har varit :)
Vilken liten sötnos du har där.

2007-06-27 @ 12:36:24
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: helena

haha är du gift? nygift? jag kanske borde sträckläsa din blogg från början :)
jag visste inte att du hade hundar heller! ojoj så söta!
för ett halv år sedan hade jag en liten chinchilla. men jag sålde den. mest pga av alla resor mellan norrland och malmö. jag ÄLSKADE henne så mkt. hade haft henne i 6 år. men så blev det. jag vet inte hur hon har det. jag är för rädd för att maila och fråga för jag har en känsla att det inte är bra... :(

2007-07-02 @ 17:27:13
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: Sondrenathalie

I really enjoyed my visit. A great site

2009-03-11 @ 13:10:58
URL: http://sondrenathalie.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0