väntar och längtar

Åh va det trasslar med mina vinnar ögonskuggor från tradera. Antingen så har inte försäljaren skickat vinsten alls eller så strular posten sig. Betalade säljaren den 2 December så vinsten bör väl ha kommit vid det här laget???
Hon skickar nu ett nytt packet till mig.

Annars så längtar jag så dant till Thailand nu så jag nästan spricker. Maten, lukten, solen, havet, värmen, shoppingen och goda drinkar ja allt det goda som man mår så himlans bra av.

4 nätter i Bangkok, 11 nätter i huset (Hua Hin) och 3 nätter på hotellet Let´s Sea
Det här kommer att bli en bra semester!!!



Vill ni höra motorljudet som är ett måste, så tryck på pausknappen på min spelare.

En liten film när jag sitter och skumpar i en tuk-tuk.
I bland tävlar tuk-tuk förarna om vem som åker fortast. Mest på kvällarna. Då är det är bara att säga till sig själv det här kommer att gå bra, föraren vill ju inte heller dö. För fort går det.

Kommentarer
Postat av: Mindy

Så underbart att ni ska snart resa iväg till paradiset..När reser ni? Vill också ner till paradiset? Du får shoppa en massa till mig :) HA en skön dag.kram kram

2008-12-18 @ 13:25:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Har bara varit med bussen i Bankok & åkt ner till Hua hin sen varit på flygplatsen ett antal gånger men aldrig i staden..finns säckert hur mycket som helst att shoppa...:) Något speciellt som du ska tita på?..kram

2008-12-18 @ 13:33:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: [ Vill du vara modell för en dag? Kolla in min tävling!]



Tjena!

Allt bra?



Har du alltid drömt att bli modell?

Nu har du chansen att vinna på min bloggtävling om att bli modell för en dag och kanske sminkad av en make up artist.

Intresserad? Delta i tävlingen! Jag som håller i det. Sen på julafton får alla chansen att bli modell för billigt pris om

inte just du har blivit vald. Passa på att kommentera varför du just vill bli modell.

Mer info finns på min sida! Kram :)

2008-12-18 @ 13:43:06
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: Mindy

När vi bodde i Hua hin så bodde vi mitt i city.City beatch resort hotelet....när till alla marknaderna..mycket biligare där än på andra ställen i thailand...jag längtar tills vi ska resa ner igen..men det kommer nog dröja ett tag till.Kram kram

2008-12-18 @ 13:51:40
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Det stämmer att det var vid posten..har i alla år bott nära posten..börja misstänka är det mening att det ska vara så när man rese lång bort att man inte ska lämna jobbet..hihi..jobbar på posten..kram

2008-12-18 @ 14:10:54
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0