kläder och puder

.
I veckan var jag i Norrköping för att skolas in för hängning i butik. Det var mycket kul och väldigt lärorigt att få vara med Berit. Till årsskiftet blir det lite ändringar så då vet man inte hur det blir men så som det var nu tycker jag var en mycket bra arbetsplan och lätt att arbeta med.

Lita av de vi gjorde.

Nu en sur Jen.
Jag skulle igentligen jobba med våran lagerförsäljning i helgen som jag ALLTID gör men någon har trampat på mina tår och har gjort det mesta. Kollegan fick min lapp och vet sen många år sen vad jag gör till lagerförsäljningen så det är inte hon. Men nu minnsan, har du börjat så får du genomföra allt.
Ja jag vet att jag är löjlig! Men jag har gjort det här i många år och på mitt sätt. Så det här har blivit till något som jag ser fram emot. På något sätt så älskar jag att skriva skyltar, springa fram och tbx med alla skyltar och fram för allt känna att jag är jäkligt bra på det här.

Skit samma!
Nu till något annat då.

När jag skulle åka hem från Norrköping i torsdag så gick jag in för att titta på Id pudret men hon som jobbade där var så snorkig så jag vände på klacken och gick där i från.
I stället så gick jag in till en butik som vi har här hemma och köpte med mig hem en Id startpaket. Hon berättade att startkittet är en jätte bra början vilket jag inte tvivlar på och till årsskiftet så blir det 20% dyrare.
Kommer ett litet inlägg sen om vad som var i startpacketet.

Kram

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hehe ja vi busade lite igår :P

2008-11-22 @ 15:15:36
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: sara

du hade köpt det billigare av mig....



ha en fin helg

2008-11-22 @ 20:50:13
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0