träningsvärk, jul & reslängtan

Alltså i dag har jag verkligen träningsvärk i magen.
Red för Stina i måndas och vi tränade från skritt till galopp i 10 och 20 m volter. Galopp tre steg sen bryta av direkt till skritt. Puzzle var så himlans duktigt. Han ville verkligen jobba. Vi kämpade verkligen på hårt tillsammans.


En tavla på oss som vi har här hemma på väggen.
Om jag minns rätt så var han nog runt 6 år här.


Vet ni, det är ju bara ca 2 månader till Jul. Jag älskar julen och man blir så glad av att se alla barn. Barnen väntar ivrigt på att tomten ska knacka på dörren. Våran tomte blir alltid bjuden på en whisky innan han går. Även om han inte vill ha den eller inte så får han alltid den i handen.

Och när julen har paserat så är det inte alls långt kvar tills vi åker till Thailand. Det ska bli så tok skönt. När vi var nere i Hua Hin för 3 år sen så träffade vi en sån go thaiare, kommer inte alls i håg vad hon heter men liknar mitt thainamn. Vi träffade på henne  igen när vi var där i Feb i år.
Vi skulle äta glass på Hägendaz. Er känner jag igen sa hon med ett stort leende. Minns så väl, för tre år sen när vi var där nere med mami och papi. När de gick och la sig så satte vi oss och tog drinkar och efterrätter på hotellet och pratade massor med henne. Hon jobbade där då  på Wora Bora.
Hoppas att vi ser henne i år igen.


Mums SABAI.

Kram Jen

Kommentarer
Postat av: Linda

Jodå, han e snäll :)

Aha okej! Spännande!!

Nej, de blir ingen resa för oss i vinter (har iaf inte planerat någon) Får vara hemma och njuta (?) av den svenska vintern eftersom vi har en liten valp :)

2008-10-22 @ 15:13:10
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Tack detsamma sötnos :)

2008-10-22 @ 15:20:44
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: elisabet

Gud vad jag längtar efter att rida. Vad fin han är på bilden, men varför är du bortklippt för?

2008-10-22 @ 15:43:48
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: Zaqilurings ressugna matte

Så sant.. snart drar vi.. Hundvakt fixad.. Kattvakten bor jag ju granne med... O väskan åker man ju ner med tom istortsätt.. bara o dra då.. Oups...måste kolla passet..

2008-10-22 @ 17:46:29
Postat av: Evelina

förstår att ni längtar =)!! avis är jag haha!

vad är ditt andra namn?



kram

2008-10-23 @ 08:21:19
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är med så Thailandssugen!!! För oss lutar det mot en australienresa i vinter/vår men Thailand lockar mer i magen! Förhoppningsvis ska vi dock tillbaka dit nästa vinter men det är ju ett tag kvar!

2008-10-24 @ 07:10:24
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0