Cirkus 2 veckor - Ja el nej

Har traskat in i en svacka nu som är jobbigt att ta mig ur. Massa tankar som flödar där uppe under håret som jag inte kan lösa eller få veck. Illamående och huvudvärk. Ringde älsklingen i går och grät som ett barn. Jag bara grät och grät. Det var många år sen sist.

Va tusan ska det bli av dig Jen?????


Tillslut åkte vi ut till stallet. Men jätte påsar under ögonen och uppsvällda ögon, tog jag en tur på gärdet. I stort sätt så blundade jag igenom hela ritten. Det var så häligt, allt var som bortblåst då, som en jättefis i vinden.

Älskling, tack för att du lyssnade, eller försökte i alla fall.

Kram Jen

Kommentarer
Postat av: Erika

Älskade Jen, jag vill inte att du ska må sådär =(

Jag tycker så mycket om dig och vill att du ska må bra och inte vara i den där svackan.



Kramar!

2008-09-24 @ 17:48:32
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: elisabet

Var har du häst? Jag har mer eller mindre vuxit upp på Stockholms Fältrittklubb och varit medryttare på Djurgårdsstallet, fina ridvägar i d trakterna. Hoppas du känner dig snart!

2008-09-29 @ 10:28:25
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0