snälla tomten


SNÄLLA TOMTEN!!!!
En av dessa vill jag så gärna ha.
Vill du inte ge mig den dyra så går det lika bra med den billigare.
Du väljer själv. Finns på ELGIGANTEN.


I dag har Puzzle fått nya skor med fasta broddar på. Jag visste inte att sånna skor fanns. Inte så billiga men i och med att han går själv i hagen så är dessa skor perfekta. Så nu har han sulor och fasta broddskor runt om.
Så snöa på!

Jag har även vunnit i dag på tradera.
Budade på samma palett med 120 st ögonskuggor på som jag förlorade senast på. Vart asa glad när jag såg att säljaren la ut samma saker igen. Förra gången budade jag 710 kr och förlorade, denna gång budade jag 530 Kr och vann.
GOD JUL Jen önskar Jen

Ska börja dra mig till sängen nu, ser att klockan är rätt mycket. Älsklingen ska åka till storstan för massa möten och middag. Vill ju hinna kramas lite innan han somnar.

Vi hörs mer i morgon. Ta hand om ER.

Kommentarer
Postat av: Carmen

hej hej



jag är lite nyfiken på vilket som är ditt favoritdjur?



kram carmen

2008-12-03 @ 13:22:32
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar: Tack vad snäll du är. Jättefina, precis vad jag också önskar mig, men får nog köpa den själv!

2008-12-03 @ 13:25:20
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0