Bitchiga

Fy bubblan vad jag har ont i huvudet. Vid fem tiden kom värsta skyfallet. Måste vara det som är orsaken.
Men jag överlever.

Jippi i dag är det Project Runway, som börjar om 15 min. image117

Människor som blir bitchiga för att de inte tål stress. Sånna människor klarar jag inte av. Har inte träffat på någon sån i dag men lär ju se det i dag på programmet. Att bli stressad är ju mänsklit och naturligt. Jag lärde mig en sak när jag gick på designskolan att ta vara på sina  klasskompisar. Inom yrket så kommer vi att träffa  på varandra igen. Och kanske någon gång  behöver vi varandra för att dela kunskap och ge och fråga om råd. Många designer hoppar ju mellan olicka uppdrag så. 

Jaja slut tramsat för mig nu! Nu ska jag göra mig en stor god kopp tea och bänka mig framför tv.

Puss Jen


Kommentarer
Postat av: amelie

åh project runway är bra!

2007-07-04 @ 21:21:22
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: helena

åh var det igår! jag har missat det så numer laddar jag det...
håller med om att man inte skall bitcha upp sig. särskilt inte inom modebranchen. fan vad många idioter det gick i min klass. idioter på så sätt att de tryckte ner de som redan var osäkra. jag höll mig i skinnet och skapade inga konflikter i onödan. men flertal gånger ville jag sk¨lla ut eller "slå ner" vissa av dem för att de tror att de är bäst. det bästa med dem, är att de inte kommer att bli något. för o de betér sig så i skolan, kommer det spegla av sig ute i livet sen också.
kramis

2007-07-05 @ 11:09:10
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0