Raka bena

image267 
Kläder och skor frånimage268


Så nu har vi kommit hem från en shoppingrundatur. Vi var och hämtade resekataloger och pratade lite hotell. Alltid lika kul att prata och dela erfarenheter på resebyrån. Innan vi åkte så skar jag mig rejält med rakhyveln. Satans jävla perkule va ont det gjorde. Tänkte lägga upp en bild men älsklingen höll på att spy när han såg bilden. Så jag låter bli, vill ju ha alla er läsare kvar. Jaha ska äta lite nu och i kväll blir det att jobba med mitt lilla projekt.
Blev lite shopping för både mig och älsklingen. Bilder kommer sen.

Puss Jen

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad fin du var i dag :)
Rakhyvlar kan vara farliga saker att hållas med :(
Nu kom våran mat till rummet.
Mums undrar vad Älsklingen har beställt.

2007-07-26 @ 18:31:54
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0