Så jag ser på Thaifashion

image1069
image1068
(nujnovakhett.com)

Modet i Thailand gillar jag mycket. Jag hittar min stil i stort sätt i varje butik. Den lekfulla stilrena stilen.  En blandning mellan japansk stil, och märkeskläder, det kan inte bli bättre.Thailändarna är mycket snabba att snappa upp saker och jobbar efter det.  Att gå in i butiker och shoppa får varje kund att känna sig speciell.
De går efter och säger, you can try. 
Att hänga tillbaka tex en svårknäppt blus behöver du inte tänka på.
För några år sen så tyckte jag att killar och män inte alls var så modeintresserade. Men nu så har även många av dem också hittat sig i fashion. Många jätte snygga frisyrer med passande kläder till. Jag älskar mode och lever med det så  Thailand är ett jätte bra ställe att bli inspirerad på. Precis som typ London och Paris. Alla tunga märken som små  finns här, även ZARA. Att bara sätta sig ner och studera deras outfit gör en ännu mera inspirerad.
Thailand är en  fashion industry och mycket av det vi har i butikerna sys där nere. Tycker man om att shoppa på outletbutiker så finns det många bra mellan Hua Hin och Bangkok.


Så, bäst att publicera nu. Jag jag blivit utkickad flera gånger nu.

Vill ni prenumerera på min blogg så tryck på bloggkollsknappen under. Än så länge har jag bara en. Roligt om det skulle bli några flera i alla fall.

Kram på er alla och ta vara på er.

Kommentarer
Postat av: alexandra

godmorgon =)

2008-03-28 @ 13:49:26
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Erika

Tack så mycket, sötis =)

Det ser verkligen snyggt ut på bilderna. Skulle mycket gärna vilja fara ner till thailand och shoppa loss,hehe.

Förresten...jag har köpt ett par nya skodon idag, eller jag egentligen igår. Men jag fick gå tillbaka och byta dem eftersom de var så jäkla små i storleken.
Har inte tid att lägga upp någon bild på dem nu, så jag får göra det efter helgen.
Men snygga är de ;o)

Ha en bra helg!
Kram.

2008-03-28 @ 15:15:44
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Mia

Coola kläder :)

2008-03-28 @ 16:00:33
URL: http://mialindberg.blogg.se
Postat av: Robota

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2010-05-07 @ 12:57:44
URL: http://robota.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0