God morgon

Snön ligger kvar än.
Har hört att det ska bli ca 7+ mot slutet av veckan. Tråkigt, då blir det lerigt och blött överallt. I mitt tycke får det gärna vara lagom kallt och snöa tills vi drar till Thailand.

Ja just det, älsklingen ska ringa ner till resia i dag. Har hört att flygskatten har höjt ca 2000 kr (om inte mera)  per person.
Vi ska finula lite på det här för det är tusan billigare att åka till Mauritius.

Jag vann inte på tradera!
Jag tyckte att jag hade koll men det var någon som var snabbare än jag. Nu får jag helt enktelt leta vidare på ett nytt byte för jag ger mig inte. 
Vill ha en ögonskuggapalett!!!!!!! Det är min lilla julklapp till mig själv :)
Den jag budade på var en Manly palett med 120 ögonskuggor, 18 st penslar och 2 extra gåvor. Mitt sista bud var på blyga 610 kr.


En liten video på Manly paletten som söta fafinettex3 har gjort. Hennes blogg är en av mina fovoriter som jag läser flitigt varje dag.


Kram Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0