ACD och Magsjuka :(

I Måndas var jag på möte i storstan. Under hela söndagnatten fick jag typ bara 15 minuters sömn. Tänkte, hur ska det här gå??? Satte mig en bit bort från mina kollegor på tåget upp för att få den behövande sömnen jag kunde och ville få. 
Höll mig vaken genom mötet.
Efter mötet så gick vi till ACD, Axelssons, DEA och Cassels. Där vaknade jag till. Jag har glömt hur mycket jag brinner för designade kläder. Eller det har jag inte, jag har bara inte haft det runt omkring mig på ett bra tag. Det var som när man gick på skolan och hade föreläsning och man fick den där magkänslan av att jag har hittat DET.
Jag har ju nämt här i bloggen att jag hade ett projekt på gång. Nu jäklar ska det bli något.

Låt mig presentera (jag döper damera till) Geena och Isolde. *fniss*


Duktiga Malin som gick igenom Höst-09 med oss.

Här skulle jag vilja lägga ut en sån fin väst som kommer,
 men det går ju inte. *fniss*
Så i stället lägger jag ut en jeansjacka som jag köpte på Vero Moda.
I dag då!!!
Känner mig inte alls bra i dag.....
Har fått någon släng av magsjuka. I går var det bland det värsta dagarna i mitt liv. Jobbade igenom hela dagen utan att säga något. Jag trodde att det var jordgubbarna som gjorde sitt. När man är magsjuk, vill man INTE sitter i en bil i en lång lång bilkö.
I dag är jag mest hängig, magont, darrig och blandat av febertoppar.

Veckans skyltning kommer snart upp på bloggen. En rolig sak kommer också.

Kram jen

Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag söta du,Allt bra med dig denna torsdag.Allt är bra med oss..synd att man ska jobba i kväll,..men det kommer gå snabbt.Ha en skön torsdag.kram kram

2009-06-18 @ 13:37:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: ella

krya på dig nu!!!kramis

2009-06-18 @ 14:23:29
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Jenny

JA det va en jätte skön tröja & bra pris som sagt..

Vilken fin kort jeansjacka du köpte. Skulle med vilja ha en sån..

Hoppas du har en bra dag!

2009-06-18 @ 14:30:14
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack va snäll du är :D

2009-06-18 @ 14:43:42
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0