Audrey Kawasaki

image222
image219
 En underbar illustratör och målare. Audreys egen nitch är att måla direkt på träplattor.  illustrationen lever av sig självt in i trät och får liv. Sensuella kvinnor med natur och drömmar. Men får en känsla av att kvinnorna är ensamma och sorgsna. Men ändå så tycker jag att illustrationen inte känns sorgset. Som jag tycker så har hon lyckats skapa den rätta ballansen men färg och form runt omkring. Audrey har gått 2 år på Pratt Institute, Brooklyn - Fine Arts Painting.
jag skulle verkligen vilja gå på hennes venesage nästa gång. Om jag nu skulle ha vägarna förbi Los angeles vill säga.
image220image223image224image227

Audreys blogg och hemsida.

I love it

Puss Jen

Kommentarer
Postat av: Idarstina

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2009-01-09 @ 14:37:47
URL: http://idarstina.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0