Berg av kläder

Jösses va trött jag är i dag. I går stog jag och sorterade ut kläder som jag har samlat på mig sen flera år sen. Som jag berättade tidigare så ska vi göra en walk-in-closet åt mig. Rummet har varit tidigare ett släng-in-rum. Ett sånt där ha-bra-rum.  Nu till sorteringen. Att man kan spara på sig så himlans mycket. Bara två garderober är ett berg av kläder. Så pinsamt att jag inte vågade fota det. Ville men skammen tars vid. Nu är kläderna nerpackade så jag behöver inte se dem mera. Men jag har flera garderober som måste ränsas. (suck). Nä, jag gör det en annan dag.

En sak har jag lärt mig.
Att ränsa och slänga kläder lite oftare!

I går var jag lättirriterad. En tanta och gubbe som tror sig veta allt. Paret tycker sig ha makten att lägga sig i allt. Berättar om den ena till den andra. Jag träffar detta par i stor sett varje dag.
Det är en tidsfråga tills mitt tålamod tar slut. Att träffa en förbannad Jen är jobbigt, tro mig.
image169

Kommentarer
Postat av: anna

haha sjuk bild!
fick mig att skratta i regnmisären!
ja du har nog rätt..kändes bara konstigt att vara helt to på inspiration o skaparlust när jag varit så fylld av det så länge..
kram!

2007-07-13 @ 14:00:22
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0