dagens schema

Åh i dag skiner solen. Det var ett tag sen den ville titta fram ordentligt.
Dagens schema är:

¤ Ner på stan, inhandla igredienser för Mai Thai *mums* och resekataloger
¤ Städa
¤ mitt projekt
¤ Stallet

Ja det var nog det! 

En mycket känd och omtyckt sångare i Thailand. Även Japan. Jag älskar hennes musik.
Hon har gett mig många minnen från Thailand.

Tata Young - Sexy, Naughty, Bitchyimage264
 

Carolas låt I Believe med Tata youngimage265
image266

Ni kommer höra mer frå Tata Young från mig. Det lovar jag.
Kram Jen

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken söt badpojke du hadde i inlägget, han kanske vill komma hit och bada med mig i poolen :)

2007-07-26 @ 16:14:45
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0