Drömmar

Åh va skönt att vara ledig. Hoppades på att R skulle vara hemma i dag. Han sa att han mådde illa i går och mår jag så här så skulle han vara kvar hemma i dag. Men icke sa Nicke. Han kände sig bara trött så.

Fasen i dag blåser det och är inte alls varmt. Kanske är det lika bra det. jag har lite projekt som skall göras. Jag berättade för min underbara Moster om mina planer och drömmar. Hon tyckte att det lät super bra och att jag kommer att fixa det. Jag har ett självförtroende som sviker mig ganska ofta men att bli stöttad av henne, kändes skönt och jag kan i alla fall forts. att drömma vidare. Mina föräldrar vet inte det än vad jag har  på gång. Men kanske en liten aning? Hoppas att de nappar. I sin om tid kommer jag att berätta det här.
Än så länge är det en hemlis.

image120

Nu ska jag gå en sväng med hundarna.

Puss Jen


 


Kommentarer
Postat av: helena

åh nu blir jag nyfiken här! :)
du har rätt (det du skrev i min blogg)! man måste inte alltid ha det som en dans på rosor. då uppskattar man inte livet.
malmö är inte så fint denna vecka :( mulet! men jag får vara nöjd med turkietvärmen för ett tag!

2007-07-03 @ 10:14:21
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: Ravnalise

Great Site thanks

2008-10-17 @ 10:31:03
URL: http://ravnalise.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0