Söndag

Nu är jag klar med veckans textningsjobb. Pust..... Var och lämnade skyltarna på firman och så tog vi oss en liten sväng till Factory outlet och Fabriksbutiken. Vi köpte bestick som var i 6 set.
 Kostar 1879 kr. Vi har velat köpa dem sen länge så nu slog vi till,
även  Marimekkoskålen har jag velat köpt sen länge.
269 kr. R tycker att skålarna är skitfula men enda sen jag såg en sån skål hos min
 Moster så har jag velat köpa mig en skål
Jag tycker att har ni vägarna förbi så är det ett måste att gå in där.


image106 

Sötisen Lukas ville titta till för att se om det inte var något gott i skålen.
Besviken gick han där i från.

image108
 
Sedan kunde jag som jag är väskshopaholic inte låta bli att köpa mig 2 väsker.
Kärlek i första ögonblicket. Var plaserade så där mitt i prick när man kom in.
Factory outlet måste ha vetat att jag skulle komma i dag.

Stora väskan 995 kr (Guess)
Lilla väskan 499 kr (Guess)


image111image109

Sedan hittade jag en underbar tröja från Whyred I love It. Kostade 499 kr.

image112

En söt liten prickig klänning. 299 kr

image113

Dessa kavajer hittade vi också. Kanon fint på Mr R. Älsklingen vart så glad och jag med. Då han ej vill promt  vara med på kort så fick det bli mot väggen TRÅKMÅNS :)

image115image116

Men jag älskar dig, det vet du.

Nu grillar R för fullt så jag ska gå ut till han och hålla han sällis. Vill inte ha några sura miner
för att jag bloggar för för mycket.
I alla fall så är jag super nöjd med vad som kom med oss hem från Vingåker.


Lämna gärna några komentarer då jag vill så gärna hitta mera nya och roliga bloggar.

Puss Jen

Kommentarer
Postat av: anna

den lila toppen och röda klänningen ar verkligen helt underbart snygga och satt ju perfekt!!
Snygg bakgrund du har på bloggen - ritat själv?
tack för din kommentar - kul att du gillade bilderna jag tagit!
kram

2007-07-02 @ 11:37:05
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: helena

hej vännen! vad kul att du saknat min blogg :)
Gud vad du har shoppat. du måste vara aningen rik :) Själv har jag nu efter resan 0 kr kvar att leva på resten av denna månad vilket suuuuger. Känns förjävligt! Men snart börjar jag jobba.
Haha blir din kille sur när du bloggar för mkt? Min brukar bli det med ;)
Kram

2007-07-02 @ 16:54:01
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: Kjartankaia

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-02-13 @ 09:16:05
URL: http://kjartankaia.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0