Vädret gör *shopaholic* av en

image261*Suck* I flera dagar nu så har jag känt
ett sånt stort behov att vilja shoppa.
Rena turen att vi bor i en sån liten stad
där utbudet inte är så stort. 
Men inte långt till större städer heller.
Jag måste komma på något som stimulerar mina hjärnseller och distraherar mig från att vilja shoppa
och göra slut på månadens lön.
Hela vintern har jag varit jätte duktig
att hålla mina pengarna och lägga undan för vår eventuella resa som blir i Oktober.
Rör jag pengarna så kommer jag aldrig att förlåta mig och då blir mitt straff att få sitta här hemma
när jag kan ligga på stranden och dricka paraplydrinkar.
Jag får helt änkelt skylla på vädret.

Dessa väskor är skit snygga och har du ca 2300 kr
som du vill spendera, so go for it!

Kommentarer
Postat av: emma

jotack. shoppingberoendet känner man av , när vädret är kasst, men idag har det varit över 32 grader här. helt underbart. men dom där väskorna var riktigt heta. hade lätt köpt en om dom kostade en tusenlapp mindre ;)

2007-07-25 @ 23:50:46
URL: http://www.butterflie.blogg.se
Postat av: helena

för dyrt för mig, men gud så snygga!
hm, vill ha den svarta, vita, gröna & gula!
älskar rosa och lila, men om jag tittar i min garderob så hänger där flera rosa och lila väskor som jag aldrig använder :s

2007-07-26 @ 11:06:01
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0