ÄlskadeThailand

image29 
Lovely klänning.

image30
outfiten är så  snygg. Kolla in kjolen!

image32


Dagen i Norrköping var kanon. Mamsen hittade sina bikinin som hon nog blev nöjda med. Jag själv hade typ bara råd med att köpa mig 3 st diadem. Breda diadem som på bild 1. Så där plastigt neonfärgade. En gul en röd och ett mönstrad.

En töntig sak som hände där.
Vi käkade på en thairesturang. Nä det är inte det som är töntigt. Jag är från Thailand och reser dit så ofta vi kan. Nu till saken. Jag råkade titta in bakom och såg att diskaren hälsade på en tjej som kom in. de hälsar så som man gör i Thailand.

Å vad jag kände att med den hättan vi hade i dag, thaimat och den hälsningen så kunde jag drömma för en stund att jag var i Thailand.
Hihi de va dä.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0