En bra dag

Kom nyss från stallet. Red ut en sväng i skogen. Är så himlans glad att jag är tbx på samma ställa som vi stog  tidigare. Detta år har varit en del flytt. Där jag står nu har jag alltid stått med puzzle. Men i bland så gör man saker för att man vet inte bättre. Vi har haft det ett jobbigt år. Men nu är dem pase och nu så mår vi som allra bäst.

Jag syr lite hundkäder och en kund vill se lite saker som jag har gjort. Alla mina bilder är i en burk som är kopplad till datorn. Burken heter så då jag inte vet vad den heter.  Nu har burken gått sönder så alla våra kort är borta. Hela vårt liv. Hundkläderna kan jag återskapa men minnerna, dem finns nu bara i huvudet.

I morgon ska jag träffa min snälla moster hon har med sig  vaniljtea från NK. MUMS......... Av någon anledning så har lipton slutat att tillverka vanilj. Kan inte vara så att de tycker att det inte var någon bra försäljning för jag är deras största kund på kvantum. Jag dricker säkert minst 10 koppar per dag. Men nu så blir det vaniljtea på lösvikt. Sen första gången vi var på Mauritius så fastnade jag för vanilj.  För att min moster är så snäll och köper tea till mig när mitt föråd börjar att ta slut så ska jag först ner på stan och köpa en liten present för min stora tacksamhet. Utan vaniljtea, ojojoj, säger bara en sak! STACKARS R.

I morgon ska jag nog tjata lite snällt om R vill göra en rabarberpaj till mig.
image55

Så nu ska jag gå. Puss Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0