Friend for ever

Kom nyss hem. Träffade min allra bästa vän for ever. Vi frös som bara den (kallt och för lite kläder på oss) men ändå kunde vi inte sluta prata.
image52
Pratet var om allt möjligt skoj. Ja det bev en del snuskprat. Du C, du betyder så himla mycket och vi har så himla kul när vi träffas. Massa skratt. Hoppas att vi träffas snart och tar den där pizzan som vi pratade om.
 



Nu ska jag gå och lägga mig och läsa ett kapitel i boken 
 
image53

Det är uppföljaren till

image54

Läste den förra året på Malliorca. Super bra och man kan känna igen sig lite. Att man typ tänker jo men jag behöver dom där skorna, ja jag måste köpa dem. 

Puss Jen

Kommentarer
Postat av: helena

mest av allt vill jag starta eget, men då behövs pengar. och man måste våga. men det är det enda jag vill i livet, så det måste gå. så småningom. jag har en kompis som vill samma sak så vi får se om vi tillsammans kan starta något. det jag har att sy till nu är "Stajl by malmö". Vet du vad det är? Kram

2007-06-13 @ 08:30:55
URL: http://helenagranby.blogg.se
Postat av: helena

hahaha ja men var bor du då? för tygerna finns inte här i närheten! egentligen är jag från norrland. (bor numera i malmö). hm, vet inte om jag ger dig den informationen. vi får se :)

2007-06-13 @ 15:07:46
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: helena

haha ja kanske det ;) dialekten aså. men då behöver jag inte säga var butiken ligger, för du kommer iaf inte åka sååå långt för tygernas skull! ;)

2007-06-13 @ 16:46:10
URL: http://designfest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0