Nadine Beiler

Har aldrig hört talas om denna stjärnan Nadine Beiler förut. Jösses vilken pipa hon har. Kan tänka mig att  starmania final (som deras tävling heter) är som våran idol. I alla fall så vann hon tävlingen och det kan jag förstå. undra om hon kommer att slå i Sverige? Eller jag kanske rent ut sakt missat henne.






 





 Sitter här inne fast det är varm.

Vaknade tidigt i morse av att jag mådde riktigt illa. Hatar sånt. Fasen man blir så yngklig när man blir dålig. Skrek flera gånger på R att han skulle komma men när han kom så fick han gå igen. Att jag aldrig kan bestämma mig. Ett tag så la jag mig på golvet i tvättstugan med öppen dörr. Det var den ända dörren som solen inte låg på. Låg där med bara en t-shirt. Jösses om någon skulle se mig. men jag mådde ju pyton och jag behövde ju luft. Jag hade för det mesta bara huvudet ute och 2 vovvar bredvid mig som undrade vad jag höll på med. I dag så släpper gymnasieskolorna i K-hålan ut sina studenter till vuxenlivet. Tänkte faktiskt gå ner på stan och titta på alla dessa glada och fulla studenter. Men mår fortf illa och är inte på topp så det blir att sitta här inne. Hoppas att jag mår bättre snart.

Lånade ut min älskade bil till en som tar studenten. Vilka trevliga människor (sonen och pappan). Mer av den familjen har jag inte träffat men är säkert jätte trevliga de också. 

Nä blä vad jag mår illa. I dag så ska vi grilla och mysa men jag vill nog inte känna grillos eller mat överhuvudtaget. Vi får se.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0