Nu är det sommar nu är det sol

Denna vecka handlar mest om textning, ombyggnads-rea. Då vet man att mot slutet av veckan så har man ont i rygg och höger arm. Sol har vi i alla fall så det ska man inte klaga på.

Jösses vad jag känner för att resa. Pappa frågade mig i dag vad vi skulle hitta på i sommar. Vi brukar som alltid åka ner till Falsterbo, förutom förra sommaren. Då åkte vi till Spanien. Jag ville vara borta på min födelsedag. Mina föräldrar åker som alltid ut på båten. R skulle mer än gärna vilja följa med en bit.
Jag kan bli rätt uttråkad.
Men i går så pratade vi lite om vi inte ska ta oss en liten tripp till Barcelona i Oktober. R fyller år då. Vi har åkt dit några gånger när våren kommer för att fira in den typ. Jag har varit där en gång på hösten och det var slutet av September. Vad jag kommer i håg så var det riktigt varmt på dagarna och värme vill man ju ha.  I Januari så kommer vi nog att åka till vårt älskade land Thailand. Antingen så bor vi på hotell eller så bor vi i mammas och pappas hus. Bara en sak JAG HATAR ATT FLYGA !!!!!! Jag får ångest, panik och illamående. Men ändå så gör jag det.

 Vill klicka hem dessa klänningar.

Om klänningen nr 1 fanns kvar i min storlek så skull det  snart komma ett paket hem till mig.

Nä nu ska jag arbete lite. /Puss Jen

Kommentarer
Postat av: Danwei

Jag brukar åka utomlands varje sommar och tar alltid flyget. (I år är första gången jag spenderar en hel sommar i Sverige!) Gillar inte heller att flyga mest för att det inte är så bekvämt och nu på sista tiden har jag även blivit lite rädd... Däremot så gillar jag flygplansmaten som de flesta brukar klaga om :)

2007-06-25 @ 19:54:22
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Helena

Snygga klänningar gillar den röd/vit randiga.
Vad härligt det låter att åka till Barcelona hoppas.
:)

2007-06-25 @ 20:10:38
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: helena

haha känner nu att jag bombar dig med kommentarer, men du har bloggat så mkt kul på senaste och jag får ju massa frågor i huvet ;)
Jag tycker också att det är läskigt att flyga. Jag tar alltid en åksjuketablett. Dels för att inte bli åksjuk (det blir jag alltid) och dels för att det är sömnmedel i typ, så man sover bort resan. Det är skönt!
Har din mamma och pappa hus i thailand? vilket lyx!!! :)
en dag ska jag åka dit, men det får bli när jag får mer pengar. men det är en dröm att åka dit. alla säger att det är så underbart där!

2007-07-02 @ 17:33:28
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0