Myskväll

Har ganska så nyss kommit hem från stallet. Jag red ut en sväng i skogen. Mitt i ritten kom det en jätte skur, men det är så mysigt ändå. När man rider i regn så känns man knappt av det. Det är bara när man är klar och märker att man har ett extra skinn. Blä, det är inte skönt. Min älskade häst, älskar han så.

Snart ska vi gå upp och lägga oss i sängen. Vi tänkte titta på göta kanal 2          
Hoppas att den är bra. Svårt att tänka mig att jag skulle tycka att den är bättre än 1. 1:an är ju liksom min barndom. Att vi har en motorbåt och har åkt Göta kanal x antal gånger sen vi var små  gör ju filmerna ännu bättre. Kommer så väl i håg att hela familjen bänkade sig framför tv och alla skrattade i kapp.
Så nu går jag.

Jo en sak till. Min bror J är i Spanien nu. Åkte i går och kommer hem om 2 veckor. Fasen va skönt för dem. Jag vill också sola, bada, läsa en bra bok och dricka massa goda drinkar.

Du J nu skriver ni flitit på resedagboken annars blir jag skit sur! 


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0