åh, DET SNÖAR!!!!


En bild jag tog för två veckor sen

Usch jag funderar och är lite irriterad på mig själv.

I går när jag skulle åka och hämta älsklingen, så höll grannen längre ner mot gatan på att backa rakt in i vår bil när jag kom åkande. Mannen i bilen, hans  fru jobbar hos oss. Så då började jag vinka hysteriskt HEJ och åkte vidare.
Varför gjorde jag det??? Nu tror väl han att jag huttade med näven i vädret av ilska.

Åkte vidare muttrande och sur på mig själv. Hämtade upp älsklingen, ner på stan, går in på resa för att betala vår resa. Satte mig på stolen och hej va de gick, tog upp mina sparpengar och slängde dem på disken. (tacka tusan för att vi känner henne lite mer än bara reseförsäljare). Hon fick lite panik och gömde sig för att räkna pengarna. Och här kommer min lilla fina kommentar.... Ja gör det annars kanske du blir tjuvad när du går hem....
Spritpennorna (textning) måste ha skadat mig i går!!??

Här tänkte jag (i går) lägga en bild på mig och bunten av allt sparande för att jag var sååååå stolt av allt sparande i månader, men vet ju att sånt kan ju sticka i många ögon och jag står med ett fint brutalt smile.

Hur tusan tänkte jag i går???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0