Är det nån som vill komma in? fucker!!!!!


I morgon ska jag nog lura älsklingen!
Det är studenten i morgon här. Jag vill stå och titta när studenterna åker i sina vagnar och skriker "för jag har tagit studenten fy faaan va jag är bra". Så då kom jag på, att vi har pratat om vi inte ska ner  till resia och prata lite flyg .
Klipska jag, kom på, att om vi går ner innan så råkade vi lixom bara stå där. Haha... han orkar inte med sånt där, skrikande fulla ungdomar.
Men det är så fint. Man har ju själv varit med om det och jag längtar efter den dagen vi har barn som tar studenten. Ja jag vet, det är många år till dess, Men drömma får man.
Usch nu börjar jag snart grina, så fint är det.

Ja när vi ändå är inne på fylla.
Jag måste bara berätta en rolig sak! Si så där kl 01 30 på natten, förra lördagen.

Förra helgen så hade grannbarnet fest. Tror att han tar studenten i år faktiskt??? Vi satt ute och njöt av kvällsvärmen. Då kommer det ut tre killar och skricker på varandra. Det var något om att en kille säger spydiga kommentarer. Sen sprang de bara iväg. Vi fattade noll. Nä det var inte det som va det roliga.

Jag och älsklingen gick och la oss. Jag somnade och älsklingen tittade på tv. Jag vaknade av ett jäkla dunkande. Älkslingen berättade att någon står och bankar på grannens dörr. Han hade tydligen dunkat i ca 40 min innan jag vaknade. Vi släkte ner och tittade ut. En brakpackad ung kille står och vinglar vid dörren. ÖÖÖPPNA, ÖÖÖÖÖÖPPNA!!!! Han gick fram och tbx pluss ramlade  några gånger. Efter ett tag så gick han där i från. Jippi, nu kan jag somna om tänkte jag. Men efter ca 30 min var han där igen och bankade. ÖÖÖPPNA ÖÖÖÖÖÖPPNA!!!! Plötsligt gick han in på vår tomt. Här var jag berädd att ringa polisen men han gick in till grannens tomt igen. Bankade några gånger till på deras dörr och sen gick han neråt till ett annat fönster. Då vett ni!!!!!
Nu kommer det roliga.
Då öppnar grannkillen som tydligen har varit där inne hela tiden, med bara kallingar och säger.
Är det nån som vill komma in? FUCKER!!!!!!
Så slängde han igen dörren.

Hahaha.......  va jag garvade då. Innan var jag sur och var nära att ringa polisen.
Stackars kille! Ville han inte gå hem och visa hur full han var?

Kommentarer
Postat av: ella

hahahahhahahahahahaha=)

hihi.hoppas du får en bra helg=)!!

2008-06-13 @ 15:18:54
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha, hjälp för fyllon! Svar: Jo jag läste i flera bloggar att hon hade varit i Kungsträdgården och folk hade skrikit glåpord til henne. Sedan hade någon kastat en flaska åt hennes håll, men den hade inte träffat henne. Idag läste jag igen om detta som hände för flera dagar sedan och då fick jag nog!Ha en skön fredag!

2008-06-13 @ 15:19:16
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Petra

Hehe, bra svarat!! Det vore jätte snällt om du vill det, annars behöver du inte!! Tack!! Ha en trevlig kväll!!

2008-06-13 @ 16:49:04
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0