utan er skulle inte jenfager bloggen finnas!

148669-1210
(bild tagen av älsklingen R)


Tack alla ni för peppningen.
 Det värmde verkligen. Jag får bara mer lust nu att blogga och visa dagens outfit mm. Den här bloggen är inte bara för mig, utan för Axelsson och så klart ER. Jag vill dela med mig och ge inspiration.
Det är jätte kul att ni många tycker om det jag har på mig och det jag gör med min blogg.
Vi måste hålla ihop så alla bloggare vill blogga vidare och orkar med nötter med dumma kommentarer. Det är ju alltid lättare att vara elak om man inte behöver visar facet.

Ta vara på er alla goa bloggare och smygläsare.
Kram jen

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hihi TACK..

jag är lite dålig på att komentera men en stor kram till dig!!

2008-05-03 @ 20:20:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Helena

Absolut, klart att vi håller ihop! Jag älskar dina outfit inlägg!Det är så kul att man har fått såna fina bloggvänner under den tid som jag har bloggat. Jag fick jättemycket stöd och uppmuntran för ca ett år sedan när jag fick så mycket taskiga kommentarer. Det värmer i hjärtat!

2008-05-03 @ 20:31:03
Postat av: jen

Tack!

Ja bloggvärlden har både gott och ont i sig. Det är så kul att man får så mycket inspiration av varandra och få ta del av varandras vardag.

Kram

2008-05-03 @ 20:36:19
Postat av: Katja

Ja absolut. Synd att det ska finnas så många elaka människor därute!

2008-05-05 @ 11:43:20
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0