Flygresan ner till BBK


Innan start.
Är man rädd så är det svårt att dölja.

Flygresan gick jätte bra ner. Med två st åksjuketabletter, en huvudvärkstablett och mina andningar så fixade jag det.
Älsklingen var så stolt över mig när vi landade. Hihi jag var också jätte stolt.
Tror faktiskt att jag sov i alla fall ca fyra timmar och det var ju toppen.

Förrätten.
Jag grisade så dant när jag åt den, så det blev bara bild på den. Men jag lovar er, resten var lika gott.

När vi landade så missade vi Sis. På något sätt så hade hon smitit förbi oss utan att vi såg det. Hur hon nu kunde göra det???? Vi stog utanför gaten minst en halvtimme och väntade och såg de sista passagerare komma ut. Hennes mobil hade ju jag i min väska, för hon var för lat för att bära den. När vi till slut beslöt oss för att gå och hämta ut våra väskor så hade jag massa konstiga ideer om vad som har hänt under vägen dit. Kanske sitter hon kvar där och är jätte dålig, kanske blev hon så dålig och de tog ut henne med rullstol, ???
Nä hon var frisk som en nöttsjärna och stog och vinkade med klatta livet när hon såg oss. 

Här står vi och väntar på ett bagage som aldrig kom.
Haha och inte var det min....

Det kommer mera om Thailand, för de finns så många  bilder som jag vill lägga ut på bloggen.
Speciellt på Let´s Sea som vi bodde på de sista dagarna. Kanon fint hotell som vi alltid går och äter på när vi är där nere.

Kram Jen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad skoj med resor :)

2009-02-05 @ 09:21:19
URL: http://gullefia.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon och välkommen hem. Vad gulligt skrivet av dig, tack snälla. Vilka fina bilder, åkte ni första klass ser ju hur lyxigt ut som helst.Förstår att de är blandade känslor att komma hem efter en så härlig semester. Hoppas att du får en jättebra dag, kramis!

2009-02-05 @ 09:37:18
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: ella

kul å få se bilder=)skönt resan gått bra=)

ha en fin dag,

nä vi ska till åland på söndag bara hihi:)

2009-02-05 @ 09:43:15
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Sis

NNNNNNNNNNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ varken rullstol eller bagage.. Men jag fick ju tillbaka det!!!

2009-02-05 @ 15:24:04
Postat av: Linda

Underbart att resa!

2009-02-07 @ 22:03:22
URL: http://mirjamis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0